inte för att ni förtjänar det men,

jag ger ändå.

mycket händer och tiden går så fort så fort! redan fullgångna 37 veckor imorgon. allting är i princip klart inför nedkomsten nu, sängen är bäddad, kläder är tvättade och vikta i bebisbyrån. bebisapoteket ligger på hyllan under skötbordet som pappa johan målat vitt. barnvagnen står och väntar på soliga promenader med pingusängkläder i och jag bara längtar! bebis är så välkommen just nu.

igår var vi hos barnmorskan och allt ser himla bra ut. bebis har fixerat sig och hon sa att nu kan den komma närsomhelst, det kändes så skönt att höra för nu är jag så redo. har varit hemma i 1,5 vecka från jobbet (så fucking jävla asskönt!) börjar redan bli dagvimsig och jag undrar lite hur det kommer kännas att vara hemma så himla länge, snart väntas tre veckors semester också innan mammaledigheten kickar in på riktigt. jag hoppas bebis kommer under dom tre veckorna så att vi verkligen kan njuta fullt ut av vårt 1,5 år hemma tillsammans. jag kommer inte vilja gå tillbaks och jobba, det är ett som är säkert! men jag är fullt inställd på att den tiden kommer också, men först vill jag bara njuta av BEBIS. min bebis.

för er som är intresserade:





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0