BF

idag påstår dom att bebis ska komma, men jag vet nog bättre. det är en aprilunge jag har i magen och inget annat. när den svek mig den 18 mars så visste jag att det skulle dröja och det sköna med det hela är att jag mår inget som helst dåligt av det, jag älskar att ha mitt pyre i magen och känna den sparka sönder revbenen på mig och skutta runt därinne som om den ägde hela magen (vilket iofs är ganska mycket sant också, det är inte mycket annat än bebis i magen längre) och jag ska som jag hela tiden sagt bara NJUTA för snart är den inte därinne längre, snart är det något helt annat som väntar och jag längtar dit också, men först måste jag få ta farväl ordentligt av graviditeten och bebis vet nog vad mamma behöver bäst så den stannar ett tag till. och därför bakar vi istället bullar idag och förbereder inför kommande bullfiksbesök!







Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0