andra helgen i februari

förra året vid den här tiden levde luckitha. det var sista helgen med henne, men det visste jag inte då. det fick jag veta en dag senare. vi kollade på melodifestivalen, myste och hade det faktiskt ganska mysigt, jag, mamma, viiva och luckitha. fast att vi visste att luckitha inte var riktigt frisk. jag vill egentligen inte tänka på det, men jag kan inte hjälpa det, hon finns hela tiden i mitt minne, mitt hjärta och det kommer alltid finnas ett hål inom mig efter henne.

den här helgen har jag iallafall som varje rallyhelg då johan åker till värmland sovit hos mamma och myst till melodifestivalen. den här gången var vi också 4, fast ett litet hjärta slår i magen på mig. jag blev mäkta besviken på göteborg i år, det brukar alltid vara bäst bidrag där, men i år var det verkligen sämst. det enda bidraget som var okej var nummer 6, men jag minns inte ens vad han heter.

igår jag jag igenom två kartonger med gamla bebiskläder också, hittade en del småfint faktiskt som jag tar med hem till bebis. nu är det ju lite svårt att veta om jag ska ta med alla mina rosa kläder som finns kvar eftersom vi inte vet om det är en liten kräka eller kräke än. men det återstår att se, lite grönt, brunt, vitt, rött och blått får följa med hem iallafall. och dessa två kunde jag inte motstå, även om dom är lite 70-tal :)





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0