pojke eller flicka?

magens form:
pojke: toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån. (fast J säger att jag har fått fet röv)
flicka: utbredd mage som sätter sig även på sidorna.

pigmentrand på magen:
pojke: lång & tydlig rand.
flicka: ingen rand. (bara en massa hår på magen!)

babyns hjärtfrekvens: (har inte varit och lyssnat på hjärtat)
pojke: hjärtfrekvens under 140 slag/min.
flicka: hjärtfrekvens över 140 slag/min.

mammans skönhet under graviditeten:
pojke: bibehållen skönhet.
flicka: flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten. (känner mig inte lika vacker som innan iaf)

halsbränna:
pojke: mycket.
flicka: lite eller ingen.

babyn hickar:
pojke: lite eller inte. (har i varje fall inte känt av nåt än)
flicka: mycket.

babyn sparkar:
pojke: mycket. (varje dag och ofta)
flicka: lite mindre.

var i magen babyn ligger:
pojke: babyn ligger högt.
flicka: babyn ligger lågt. (magen hänger nästan ner i marken tycker jag)

blödande tandkött:
pojke: mindre blödande. (en gång har jag blött)
flicka: mycket blödande.

utåtputande navel:
pojke: senare under graviditeten. (min navel är väldigt djup så vetifan om den kommer stå ut alls)
flicka: tidigt i graviditeten.

babyn sparkar på:
pojke: höger sida. (redan ifrån början har jag känt av på höger sida)
flicka: vänster sida.

mammans illamående:
pojke: inte alls eller lite.
flicka: mycket. (bara i 4 månader och fortfarande till och från)

håret på mammans ben:
pojke: snabbt växande.
flicka: normalt växande. (det växer ganska fort normalt)

mamman är sugen på:
pojke: choklad & lakrits.
flicka: frukt & syrligt. (mest fruktigt, surt och syrligt men även choklad nu, lakrits funkar inte längre)

slutställning
inget svar: 1/14
pojke: 6/14
flicka: 7/14

jag har hela tiden trott att det är en pojke, vet inte varför men det känns bara som det. men ska man tro på det här testet så lutar det mer åt flicka. men hur många test finns det inte att göra för att se vad det är för kön egentligen? det är ju kul förstås att göra, men man får ju helt klart ett mycket bättre och korrekt svar när bebisen väl kommer :)





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0