140 dagar kvar



bebisen växer och magen med den, jag känner mig inte alls särskilt smidig längre. har problem med att dra på mig skorna och att böja mig överhuvudtaget. min rygg är rättså paj och jag förväntar mig bara att det kommer bli värre. illamåendet sätter fart varje morgon men försvinner litegrann efter ett glas bubbelvatten, återkommer varje gång jag ätit och fortsätter så varje dag. har kommit halvvägs nu och jag vet inte hur jag ska klara av dom resterande 20 veckorna som säkert kommer krypa fram, men snart är det december och jul och nästa år är nästa år när vår bebis ska komma. bebis sparkar och dansar i magen och gör mig påmind flera gånger om dagen om att jag faktiskt är gravid och jag blir lika lycklig varje gång. om den bara visste hur älskad den redan är!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0