det som hållt och håller mitt hjärta igång

efter att den både hemska och inte så hemska månaden februri tagit slut började våren komma in med mars månad (som för övrigt bara är slut om en dag).



 den 10 mars
kom lilla familjen palmroos till stan, dom var till bvc och fasters lilla belsa är inte så liten längre, hon mätte ‎10120 gram på vågen och 74 cm på längden. det är lite skillnad mot hennes mått vid födseln, 51 cm och 3880 gram. vad fort dom små liven växer! och vad fort dom växer sig fast i mitt hjärta och borrar in sig där allt djupare och djupare. när familjen varit på bvc och jag slutat jobbet styrde jag min kos hem till jennys mamma där belsa och jenny var. ett par timmar myste jag och belsa och jag blev så himla glad när hon sken upp som en sol so fort hon såg mig. ibland blir jag så rädd att hon ska glömma bort och inte känna igen mig eller mot all förmodan bli rädd för mig när vi inte kan ses så ofta. men det verkar starkt som att hon vet precis vem jag är och jag älskar att se hennes glada ansikte! dagen efter

den 11 mars
träffade jag min andra sötnos elvis igen. systerT och hon vandrade hit i solen och blåsten och var alldeles slut när dom kom fram, men vi måste ju ses innan jag åker bort till främmande land! dom var här hela dagen och vi lekte, åt spaghetti och köttfärssås och fikade kladdmuffins (det är lite av en tradition tror jag, det där med kladdkaka eller kladdmuffins när vi ses, men jag gillart!) den dagen var förövrigt första gången jag hörde elvis säga mamma, jo för det sa hon och jag fick det på film. gosunge!


Postat av: t

japp mamma sa hon :D

2011-03-30 @ 20:32:50



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0