my status is gonna be affected if i keep it up like a love sick crackhead



mmm! äggmacka is the shiet! bara för att man bantar behöver man inte äta äckligt, jag har den senaste tiden lärt mig göra oopsies och äter det istället för bröd, vilket går alldeles prima, så jäkla gott är det. ägg, ägg och åter ägg har blivit min passion. allt som går att göra på ägg äter jag och så kör jag intervallträning mån-lör. all vardaglig träning är bara ett plus i kanten, så som en timmes promenad till och från jobbet och cykling till affär m.m. och sommaren gör att man kan röra på sig ännu mer! visst är det härligt! idag är det lördag och då får man lyxa till det. först var det förstås jobb från 8:45-14:45, men jag kompa hem en timme tidigare och fick då ännu mer tid över till träning, samma som igår med intervall spring och pw samt 150 situps och tre plankor. sen blev det en dusch och äggmackor och fun light till middag. ikväll väntas film och mys med tilltugg som nötter och morotsstavar med dipp. och till kvällis blir det förstås jordgubbar och grädde, göött!



det blir lite extra gott att dricka när man använder finglasen, dessa underbara glas ifrån o-serien fick jag av svärmor i 25 årspresent. rödvinsglas förvisso, men vem bestämmer vad jag dricker ur dom, sålänge det ser snyggt ut!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0