don't know every high and every low but i'm just getting started



svettig och glad är jag efter 70 minuters pw och 150 situps med tre plankor som avslut. jobb idag från 8-14:30 vilket känns som den perfekta tiden då jag ändå vaknar 6:10 varje dag och sen får komma hem lagom så man hinner ut och träna och ändå ha hela sena eftermiddagen kvar att slå ihjäl. som sagt, perfa! idag är jag glad fast att jag borde vara dödstrött och helt pissed för att det är måndag och jag redan har jobbat tre dagar och har fyra kvar. MEN, jag såg idag på jobbet att helgens jobb gav dryga 120 spänn extra i timmen på grund av pingsten, så det gjorde mig glad i magen. vi får se hur glad jag är i slutet av veckan när jag bara vill ha helg, men den kommer nog ganska fort ändå. efter träningen åt jag färsk ananas och jordgubbar och gudars skymning vad gott det var med färsk ananas! joråsåatteehh, vi hörs då!


Postat av: t

vilken tur att du har sån snäll syster som köpte ananas åt dig!! ;)

2011-06-13 @ 19:12:19



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0