to take life on earth to the second birth and the man was in command

är det nåt fel på mig när jag tycker synd om en pytteliten fluga som dött under vårt diskställ och att jag, när jag spolar ner den i vasken tänker "förlåt att du inte fick en finare begravning"?

Postat av: t

nä du e bara släkt m din syster ;)

2011-01-23 @ 14:12:24
Postat av: Tezz

Nej, det är inget fel på dig. Det är just sådana små saker som gör dig till den fantastiskt rara, fina och vänliga själ du är!

2011-01-23 @ 15:01:35
URL: http://midnightezz.blogspot.com
Postat av: t

kan inte sluta tänka på flugorna på Öland -99!! ;)

ojoj älsklingen, de e du, jag o flugorna mot alla andra.

jag menar..hur många står o kollar när flugor sysslar m fortplantning på en spis..??

m.r.s

2011-01-24 @ 09:57:08



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0