should i cut or should i not?


åh vad jag är sugen! mitt hår har vuxit drygt 14 cm det senaste året och jag har ju bara längtat efter att ha sådär väldigt långt hår igen som jag hade när jag var typ arton. men när jag ser bilder från några år sen, när permanenten vuxit nedåt topparna och jag är klippt till axlarna så blir jag så sugen på det igen. jag funderar på att ta det med marita nån dag och höra vad hon säger, fast med tanke på att det var hon som räddade mitt hår sist när mamma permanentade håret och jag blev helt gråtfärdig för att det blev så fult kanske hon inte vill göra om samma misstag. men det borde ju bli bättre om marita gör det och om jag inte blir lika afrokrullig. är det inte så 2010 med långt, blont och rakt hår?


Postat av: Hanna

Kortare heeeelt klart gumman,lite tuffare,kaxigare och sååå snyggt!!!!

2011-01-06 @ 21:36:02



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0