när du är tunn som luft så är du nästan perfekt

jag är sjuk, eller jag har varit i nästan en vecka nu och idag har jag bara 37,7. imorgon är jag ledig och om jag inte har feber på fredag tänker jag jobba då. imorgon ska julen städas ut och jag kommer sakna den, men jag längtar ännu mer till sommaren. jag längtar efter att få börja träna, vilket jag ska göra nästa vecka. det blir promenader och cykeln som vanligt tillsammans med lite arm och mage vid sidan av. den här veckan är det bara strikt diet som gäller, yoghurt har jag blivit frälst i. det kan man nog leva på. i helgen får man visst äta nåt gott som ska räcka hela helgen. valet ligger mellan panda lakrits doppat i choklad eller ostbollar. tufft val, det lutar just nu mest åt panda. mhm, man måste få äta godis även när man bantar och en helg är inte helg utan nåt gott i magen. sen finns det massa annat som jag vill just nu också, speciellt en sak men det återkommer jag om.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0