38.4


termometern visade feber idag och jag har inte alls varit på humör. är stundom varm, stundom kall och lederna värker och jag har ont i huvudet och är trött hela tiden. jag förstod igår att nåt var fel när jag var helsvett hela tiden, hela dagen på jobbet. det känns som att klimakteriet inte kommer vara någon match för mig sen när jag väl är där. jag har nog gått igenom det mesta snart.

när man är sjuk är det tv och film som gäller och jag bad johan fixa fram skönheten och odjuret och tvingade honom sen att se den med mig. det är nog min favorit disney, ever. när mamma ringde förut och hörde hur det var med mig, sa jag att vi skulle se den filmen varpå hon utbrast "åh, den älskade du när du var liten!" och det gör jag fortfarande. disney is the shiet.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0