tillbaks till ruta 1

ni vet den där visan "börja om från början"? den nynnar jag i skallen varje dag och jag gört också.

den här veckan gick fortare än jag trodde. jag trodde jag skulle dö på jobbet utan min hanna-banana och det hade jag gjort också om jag inte hade haft en tok-daniel bredvid mig som underhållning hela veckan. har ni tänkt på hur mycket arbetskollegor betyder egentligen? det blev prat om ifall vi är vänner eller kompisar och vilket av dom som i sånt fall skulle betyda mest. vänner är ju dom man hejar på på stan och frågar hur läget är, men inte mycket mer. man kanske tar en fika med dom nån gång ibland och har på dom på sin facebook-lista, men dom är såna man inte riktigt delar dom där speciella stunderna med (kanske för att man inte umgås så ofta). kompisar är ju liksom kompisar, man umgås i princip varje dag, pratar om allt, skrattar och gråter och ja, har det bra i varandras sällskap och saknar varandra när man inte ses. och jag tycker allt att jag har ett par kompisar på jobbet faktiskt. det känns så jäkla skönt.

nu påbörjas framspolningen till ruta 2.

Postat av: Tezz

Vad märkligt de där e.... de är så olika... jag tänjer precis tvärt om... för mig är kompisar sånna som man hejjar på på stan eller har på fb... medans vänner... det är dom man har nära.. som finns i hjärtat och som alltid finns där för en...

Va lite roligt när ja läste för ja kom på mig själv att tänka: Ne nu skrev hon ju fel... men de gjorde du ju inte, vi ser bara på orden kompis och vän på olika sett.. haha..

Puss på dig hjärtat!

2011-02-05 @ 00:21:41
URL: http://midnightezz.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kompis,vän,kaveri,ystävä u name it,jag har flera underbara kompisar och ett par liiter mer speciella vänner och du dess är en av dom speciella :) god natt och vi ses på onsdag . Kram banan;)

2011-02-06 @ 21:43:44



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0