first days of christmas



julafton började för oss den 17 december iår, eftersom svärmor och gänget skulle till luxemburg över jul. jag tror vi har åkt tåg för sista gången nu, jag gillart inte. alltid alltid bil hädanefter, så man kan välja själv om man ska stanna eller inte. och jag tänker inte åka tåg med bebis! bara tanken på hur jobbigt det måste vara är skrämmande, nej bil ska det vara.

i kil var det som vanligt, vi åt och drack, drack och åt och åt och drack lite till innan vi sprack. sen åt vi lite till och drack en skvätt till. massa fina klappar fick vi, mest presentkort och pengar men det är ju sånt som behövs nu. i dagarna fem var vi där. jag var sjuk hela tiden så egentligen var jag mest liggandes och såg lat ut, sen att jag är tjock gör inte saken bättre. johan och svärmor var till sunne och jag var själv kvar i kil, gjorde knäck, såg på tv och njöt litegrann ändå. sen var vi in till karlstad en sväng, fikade och köpte sista klappen. annars var det mest bara gött att få vara, mest hela tiden i min fake-one piece förstås. alla var glada, nöjda och mätta, men gladast var nog bosse ändå :)











Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0