i julklapp av världens bästa älskling



fick jag en ny mobil, först köpte vi samsung galaxy w, för den skulle vara så himla bra och mycket bättre än min wildfire och har fått bäst i test, blablabla. så johan köpte den, fast att jag egentligen ville ha en samsung galaxy s, men eftersom den verkade försvinna snart från marknaden tyckte inte johan det var värt att köpa förra årets modell. när galaxy w kommer hem är johan smartast i världen och kollar prisjakt.nu där han hittar samsung galaxy s PLUS (en uppdaterad version av den jag ville ha) som är ny på markaden. den kostade inte alls mycket mer och självklart ville jag ju hellre ha den, så det blev att skicka tillbaks w-mobilen (som jag inte ens öppnade ur förpackningen för jag var så osäker på den) och så beställde vi min nya älskling som kom hem den 22 december och god jul på mig säger jag bara!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0