du kan inte bara sitta still, det finns nya miljonärer som kan göra vad dom vill

jag tror på riktigt att jag ska dö, efter den här veckan är jag värd en snabb och smärtfri död. jag är så trött så trött och jag vill bara sova, sova, sova. helst hela helgen och inte göra någonting, mer än att sova och äta godis, men det ska jag inte. hade det inte varit helg imorgon hade jag sjukskrivit mig. varför ringer folk så mycket på fredagar? är det liksom någon typ av fredagsmys? hey, vi ringer och bokar scandic, helst alla på en gång och helst flera rum i taget och vi ringer jättemånga gånger så att öronen börjar blöda på dom stackars bokarna. jo, men det är typ så det känns och jag måste verkligen få sova ut nu. dessutom har jag efter oktober gått upp till 80% istället för 75, men det spelar ju ingen roll när jag jobbar över till heltid jämt iallafall, fast det känns liksom lite bättre. och pengarna blir flera och snart är jag också miljonär.

när jag kom hem hade jag huvudvärk så jag tog en tablett och somnade på soffan efter att jag och älskling suckat och stönat över vad vi ska göra till middag. när det blir så och vi aldrig kommer fram till nåt blir jag bara frustrerad och till slut orkar jag bara inte och skiter i det, jag är hellre hungrig än trött. så jag gick och la mig. jag hör hur johan börjar rota runt i köket och frågar om jag vill ha två eller tre och jag säger mm.

när jag sen blir skakad ur sömnen (här väcker vi varandra inte särskilt mysigt med en strykande hand längs kinden och ett sött -älskling, är du vaken? här skakar vi verkligen liv i varandra och skriker) och hör johan ropa -VAKNA! blir jag så förvånad och glad och häpen på samma gång. han hade nämligen fixat ihop små minipizzor till oss och tänt ljus i köket och gjort sådär fredagsmysigt så man ryser till av välbehag. jag blir inte lätt imponerad, men det blev jag nu för jag tror älskling fixat mat till oss ungefär tre gånger på sex år, så det här var värt en dans. ibland förstår jag varför jag älskar honom.






ikväll blir det smörpopcorn, vindruvor och russin till en film eller idol, det beror på hur dåliga dom är på att sjunga, jag känner mig ganska svårflörtad nu för tiden och det känns inte som att årets gäng är sådär toppen, eller?





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0