står det stolt skrivet i min panna?



det här blir bara bättre och bättre. jag älskar mitt jobb, får man säga så? jag är grymt tacksam och lycklig över att få göra det jag gör. och nu vet jag att jag har nått fram, bara det är guld värt, inte bara för mig. allting går åt rätt håll och det är tackvare mig, är det inte sjukt? att jag hade allt inom mig, det var mer än vad jag visste, men så är det uppenbarligen. jag är inte bara stolt över mig själv, jag är förbannat stolt över dom som lyssnar på mig, tar till sig och som gör om och gör rätt. det kallar jag arbetsmoral.

nu är det snart helg igen och jag kommer längta tillbaks till jobbet redan på fredag kväll och jag önskar alla mina nära den här lyckan jag känner inför att få prestera sitt yttersta och verkligen använda det man har bakom pannbenet, det borde alla få göra. och känslan av att verkligen längta till jobbet, hur många har den liksom?





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0