mosters älskade lilla elvira, lika många underbara uttryck som du har, minst lika mycket älskar jag dig



förra veckan blev jag hämtad från jobbet av systerT och mosters gull-elvis, vi åkte till toys"r"us och köpte lite leksaker som bebisar kan behöva när dom ska växa och bli kloka. sen åkte vi hem och mös och syster bjöd på jättegod fläskfilé med pomme och jordnötssås. det är nåt speciellt med att umgås med syster, man blir liksom glad i hela kroppen och vill aldrig att det ska ta slut. precis som när jag var liten och hon alltid tog hand om mig. och nu när hon har bebis och har gjort mig till världens stoltaste moster så kunde det knappast bli bättre. i really really love you sis ♥ och jag är så glad att mina barn kommer få elvira som kusin, underbara, underbara unge!


Postat av: t

vackraste flickan någonsin!!

2010-10-07 @ 18:27:00



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0