i could sure kill for some yummy pancakes right now

idag var en bra dag, jag trivs på jobbet som bara attans. nya arbetsuppgifter passar mig bra efter en sådär 2,5 års stampande på samma ställe. jag känner mig verkligen utmanad och jag älskart! jag ska greja det här och vi ska bli bäst. nu ska vi bara visa dom jävlarna.

efter jobbet blev det kaffe och prat hos världens bästa madde och molly (kan den ungen bli sötare!?). sist jag träffade molly var hon ungefär hälften så stor och låg och jollrade under en stol i vårt kök. nu är hon stora tösen som snart blir 3 och som pratar om att mamma dricker bärs och att hon är sötast i världen. ja, jag har bebisfeber, speciellt när man ser den blåögda och blondlockiga sötungen.

snart är det helg igen och jag känner mig verkligen on top of the world, andra godisfria veckan är på gång och jag känner inga direkta besvär, däremot skulle jag gärna vilja ha ett par av mammas goda, tjocka, ljusa och sockriga pannkakor just nu, man kanske skulle beställa det till lunch på söndag när vi ska dit och greja? tror jag visst jag ska!

nu är det dags att se på "lite sällskap" innan huvudet får vila. imorgon ser vi fram emot nya äventyr och utmaningar.

Postat av: Erika

Berätta om nya arbetsuppgifter, och hur kan det ha gått så lång tid?

2010-10-13 @ 22:02:17
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0