ullared is the shiet

jo, jag har varit i ullared. så kommer jag att svara från och med nu när folk undrar om jag varit där. igår var vi där hela regniga lördagen. vi åkte vid tre natten till lördag och jag hade sovit ungefär två timmar. på bussen somnade vi om igen och sov tills första stoppet och sen somnade jag igen och sen var vi framme. med nackont, frusen och jäkligt trött.

fast det funkade, efterhand blev man piggare. så jäkla mycket folk det var och så jobbigt det var! jag vet inte om jag egentligen vill dit igen, jag vill liksom ha lite mer struktur på mitt shoppande. det kändes mest som att folk bara var där och tog allt som såg billigt ut. jag ville ju bara köpa det jag verkligen behövde och som faktikst var billigare där. jag kanske åker dit igen om det är på sommaren och mitt i veckan två veckor innan någon får pengar. då kanske man kan gå omkring där inne utan att få en kundvagn uppkörd i röven och slippa sura miner från folk som tycker man är dum i huvudet som försöker tränga sig förbi när andra får för sig att placera sina breda rövar mitt i gången.

nu är det gjort och mina två älsklingar har lite saker som väntar på dom till jul. jag spenderade ett par tusen där nere och mest var det till dom. jag själv kom hem med två olika par av grytvantar och grytlappar, ett par juldukar och fyra gröna skålar. sen blev det ett par ögonskuggor ifrån byggnaden bredvid där dom hade rea på märkesgrejer. nu står det två fulla gekås-påsar i hallen och väntar på två små ivriga bebisar som snart är fyra månader och inte har en aning om hur jävla bra faster/moster dom har. bara bäst är bra nog åt mina flickor.

nu ska jag äta lasagne och kolla på doobidoo och längta till jobbet en smula. (as i said, i'm going slightly mad)


Postat av: t

den bästa motter/fadder!!

2010-11-14 @ 21:48:47



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0