torsdag 13 maj

(två månader kvar)

äntligen är det helg. men jag firar inte, det är strikt diet och träning som gäller. men om jag lyckats nå mitt veckomål imorgon återstår att se, då blir det lite popcorn till "så ska det låta!" annars blir det banan hela dagen lång och först på lördag får jag smaka sockersött i munnen.

jobbdagen var galet lång, det ringde knappt nåt och det kändes som att vi alla redan hade berättat precis allt som fanns att berätta för varandra. så jag blundade och lutade mig tillbaks ungefär hela dagen. jag skulle ha stannat hemma och sovit istället, men vi fick ju faktiskt drygt 50 spänn extra i timmen.

efter jobb kom mami och hämtade till bastun, sen tog jag svängen upp till mummi och inväntade henne hem från bingon så jag kunde kramas lite och sen åka vidare med älskling till maxi och handla. done, done and done. nu är klockan dags för lyxfällan och johan tycker jag är tråkig som hellre bloggar. men det är ju liksom som en liten liten drog det här, är det inte?




den här sötnosen pussades jag med ikväll hos mummi, he is close enough to sugar for me. nu ska jag joina älsklingen i soffan innan han gråter av ensamhet.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0