onsdag 26 maj

  
jag är numera en blonderad hemmafru med leopardmönstrad tröja, som inte är hemma om dagarna utan sliter stjärten av sig på ett eget jobb och som inte ens är litegrann en fru utan bara en förlovad töntig sambo som väntar på the big proposal. men så kan det vara, jag är iallafall blond nu igen och aningen mer solbränd och alldeles snart, snart redo för sommaren. jag hinner inte blogga för jag håller på att älska med livet och göra mig redo för semestern, men jag kommer igen. kanske till helgen.

Postat av: tess

ÅÅH vad fin du blev älskis!! jag orkar egentligen inte, men på nåt sätt går det iaf :P ♥

2010-05-27 @ 07:47:08
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Woe vad snyggt det blev! Jag vill också blondera mig men jag tappade håret ganska nyligt pga stress så jag får itne färga och hålla på just nu,l men sen när jag är frisk,. då jäklar ! =)

2010-05-29 @ 21:55:10
URL: http://saralovisa.webblogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0