fredag 7 maj

äntligen helg igen efter en långsam vecka. förra helgen spenderades i kil vilket alltid är trevligt. vi var till ikea och provsatt fotöljen jag vill köpa och bestämde oss för att beställa hem den. vi åkte därifrån med ett par fotpallar i bagaget också, bara 149 kronor styck och ihopsatta i vardagsrummet passar dom in alldeles utmärkt. jag fick även med mig sex nya överdelar från h&m och gina för under femhungringen, jag är übernöjd!

det blev en hel del godsaker som for in i munnen, men både på lördagen och söndagen blev det lite promenader. jag tog en själv på lördagsmorgonen då jag inte kunde förmå mig att sova längre än till nio. på kvällen spelades det spel som jag och älskling storvann i. i söndags gick vi tipspromenad och åt pizza, sen bar det av hemåt igen, mätta och glada. och nu är det fredag igen! imorgon blir det festligt med tacogratäng, glass till efterrätt och godis framför tv'n. sen ska jag rensa bland alla mina kläder, det borde seriöst gå att slänga en hel del nu. på söndag är det tvätt och städdag och tur är väl det då hela helgen ska regna bort.

jag ska ändra min vägdag till fredagar istället nästa vecka, det går inte att se på "så ska det låta!" utan en skål med popcorn, och alla vet ju att popcorn ska vara salta och salt binder vatten vilket kommer resultera i viktökning morgonen därpå. därför blir det nu en banan för kvällen och att lägga sig med en inte så tillfredsställd mage, men förhoppningsvis ett stort minus på vågen imorgon. i fredags låg jag bara på ca ett halvt kilo minus, men magen däremot hade minskat med 4 cm, dock stod resten av kroppen still på samma som sist jag mätte. men det händer ju grejer nånstans varje gång iallafall och det är huvudsaken.

4 kilo är kvar tills jag får boka tid hos marita och jag kämpar vidare. jag längtar efter längre och blondare hår. men det kommer, tillsammans med min lagom tjocka och lagom bruna kropp till sommaren. inte nästa vecka men veckan efter ska jag köra slut på dom 6 solgångerna jag har kvar, det blir tre gånger per vecka. sen fyller jag år och hoppas på att se riktigt bra ut tills dess. 7 kilo är det kvar allt som allt,





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0