måndag 29 mars

himmelstalundspromenad

jag är på gång igen. nu ska jag ge mig ut varje morgon, himmelstalund runt och sen en halvtimme på cyken och ett par hundra situps. det ska nog göra susen dom sista två månaderna nu. jag behöver komma ner iallafall tio kilo till från sista och faktiskt första vägningen. nu på fredag ska det vägas och mätas igen. jag dör litegrann om det inte har hänt nånting. det känns inte alls mycket, vilket gör mig orolig. men efter en veckas hårdträning kanske jag är på banan igen. jag ska egentligen kolla färdigt på svenska hollywood fruar nu, men det blev reklam på reklam och så började det nu igen. jag bjuder på ett par jobbilder från idag. en inblick i mitt alldeles förträffliga jobb, som jag älskar. tänk vad många människor jag pratar med om dagarna egentligen.

dagens samtal och bokningar
 





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0