onsdag 30 juni

idag var det beräknat att jag skulle bli faster, men icke sa nicke. det blir ingen bebis där inte. men absolut senast den 11 juli kommer det bli nåt, för då sätts hon igång. och jag kommer älska det lilla knytet så det kommer göra ont i hjärtgropen.

men först, finn en bokstav?



mitt jäkla B har försvunnit. det är totalt borta och jag vet inte hur jag lyckats göra mig av med det. hur ska jag nu kunna skriva ordentligt? jag saknar det lilla pyret, den var ju en ganska stor del av mitt liv liksom, som ni måste förstå. jag ska försöka överleva utan, eller kanske hitta något substitut B. jag ska knega vidare med den idén. men just nu är han borta, totally gone and disappeared.

igår shoppades det lite och lite till idag. efter jobbet känns det som en lättnad att få gå och slösa pengar. jag kan inte hålla i pengar, därför är jag så jäkla stolt över mig själv att jag lyckats spara så mycket pengar som jag ändå har. fast kläder och sånt är ju ett måste, det vet ju varenda tjej. så idag blev det ett par spetstights som kommer passa utmärkt ihop med ett linne med rosor jag köpte idag också till på lördag. linnet är ganska långt så det kan klassas som en klänning och det ska tydligen bli runt trettio grader på lördag och jag vill inte klä mig för mycket då. jag är nöjd. det blev ett par nya brillor också och nytt rosa nagellack. jag köpte dessutom en jeanskjol som jag ska lämna tillbaks imorgon, lyckligtvis var den för stor och inte andra hållet runt.



förra veckan var jag och älskling och slösade pengar på nya skor till mig också, tre par faktiskt. sandaler och ballerina. jag har också fixat en och annan ny klänning och sådär, det bara fastnar på mig allting och jag bara måste ha. det ligger latent hos alla kvinnor tror jag. det där ha-begäret.



nu längtar jag till helgen och till lördag. då ska det först solas och drickas litegrann innan det bär av till åby för att mysa med scandictjejorna. jag kommer sakna er så galet mycket och jag hoppas för allt i världen att vi kan hålla kontakten om så bara via ett par meddelanden på facebook nån gång i månaden. ni är faktiskt bäst.

på söndag ska jag och mamma åka tidigt till jönköping och bo på scandic elmia, det ska bli himla mysigt. egentligen var det mest för att bebisen skulle ha kommit nu så att vi kunde gosat lite med den. men det verkar som om vi kommer få gosa med jennys mage istället. det spelar ingen roll, ska bli skönt ändå att komma iväg en natt och bara vara med mamma, ligga och steka på vätterstranden och äta god hotellfrukost. det är inte ofta det händer så vi ska se till att riktigt njuta. sen är det såhär jäkla fint väder som lovas inför nästa vecka, jag kommer njuta som en gris och vara i solen varje dag. man kan inte bli på dåligt humör:



imorgon ska jag till tandläkaren och punga ut med nästan två tusen för att få ett par tänder fixade, jag längtar inte dit. men det är ju en sån där nödvändighet. nu blir det ett par bitar ananas och persika och kanske lite tvtittande innan det är dags för sängen.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0