lördag 12 juni

har precis kikat film, det blev shutter island denna gång och jag var väldigt skeptisk till den i början. tittade på trailern igår och bad johan fixa en annan film istället. men ikväll ville han jättegärna se den och jag är ju inte den som är den, och tur var väl det! en himla magnifik film som jag är glad att ha sett. jag älskar verkligen filmer som går in på djupet, lite psykologi istället för alla dessa romantiska komedier som vi alltid fastnar framför. se den!

imorgon blir det kalas för jenny i jönköping, hon fyller egentligen på måndag, men då är det knappast nån som kan åka dit. så imorgon blir det lite porterstek och tårta har jag hört, ser fram emot att komma bort lite och umgås med familjen. älskling är dock lite sjuk i halsen och deppig i kroppen så han stannar hemma. det är bra att han får ro om sig själv också ibland.

nu vankas det kvällsknäckis med mjölk innan det är dags för sängen.





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0