tisdag 20 juli

igår var vi ute och promenerade/sprang litegrann, jag och älskling. vi tog vår slinga två gånger, bara för att få ut lite mer av det hela. jag tycker om att fota längs vägen, johan tycker att jag är jättejobbig! men jag tycker ju att det är så kul.





jag brukar fota ändå och be johan att sluta larva sig så mycket. hoho jaja! den här kompisen sprang vi nästan på, det är allt bra tur att johan mestadels har ögonen i marken när vi motionerar.

idag skulle vi ha bott i stuga tills på torsdag, men såklart får jag världens mensvärk och allt med det lagom tills igår så det blir inget med det. johan ville trösta och åka nånstans iallafall så han föreslog nyköping. vi bodde där på scandic förra året och det är en jättemysig stad. och så har dom jättegod glass nere vid hamnen. förra året gick vi omkring där en hel dag och bara mös. så det ville han återskapa litegrann utav idag.

fast det blev inget nyköping, det blev söderköping istället. och efter säkert en kvart i bilkö som vi först trodde var en olycka som skapat, men som säkerligen berodde på broöppning, var vi framme. och varför är det alltid sån himla kö till smultronstället? det är faktiskt inte så god glass där. vi kör på det italienska istället, en bit därifrån. supergod glass! nu har vi tre klara favoriter, hallon, citronsorbet och blåbär. nästa gång blir det minsann tre sådana igen.



nu ska jag sova och tigga lite pill i håret. gute nacht!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0