måndag 18 januari

JA!

kanske att en liten dröm slår in på jobbet, om att vi inte ska jobba några fler helger framöver. vi gör ett test fram till sista februari och jag har världens bästa jobb. det är så guld värt och jag hoppas verkligen dom inser att vi är ett överflöd på helgerna. jag ska göra mitt absolut bästa under veckodagarna så att dom förstår att det är då vi behövs. jag kommer alltså inte jobba nästnästa helg, inte heller helgen i februari då mamma fyller år. jag kommer vara ledig två dagar i rad varje vecka! idag älskar jag mitt jobb och den här måndagen är bra mycket bättre än nån annan måndag på väldigt länge, (trots att jag har huvudvärk och uppblåst mage, samt att jag jobbat från 13-19:30 med en röst i öronen i princip hela tiden, vilket resulterat i att jag tagit upp emot 100 samtal idag).

förstå att jag kanske kommer kunna boka in en weekend till paris i september, redan i mars? det är ju galet bra alltså.

jag hoppas!


Postat av: Tess

hoppas det blir så! då kanske man får träffa dig lite också?

2010-01-19 @ 14:20:39
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0