lördag 23 januari

jo, tack, lite helgkänsla har jag nog allt. jag fick sluta tidigare igår, vid kvart i åtta och älskling kom och hämtade då. vi såg let's dance och tyckte det var bra att peter fick lämna. han är ju inte ens rolig.

idag är det härlig lördag med lite sol här i norrköping, det uppskattas. fast jag skulle mycket hellre vilja ha riktig värme och sol. kikade på bikinis häromdagen också och jag har hittat den jag ska köpa, den här. sen kommer jag säkert köpa ett par tre stycken till om jag känner mig själv rätt. vill ha några i färg också. men det är långt kvar till sommaren och jag sitter bara och drömmer, men det måste man göra för att orka med den här gråa tillvaron vi lever i nu ända fram till mars-april.

nu ska jag och älskling ta oss in till stan och förhoppningsvis köpa ett nytt jäkla armband till mig. det har inte blivit av dom tre-fyra senaste gångerna, men den här gången tänker jag inte komma hem utan ett. dessutom behöver jag köpa ett par täckbyxor som jag kan ha när jag är ute och powerwalkar varje dag från och med nästa vecka. bränna fett är det bästa jag vet och att förlora ett par kilo på vågen är så mycket bättre än att äta en bit choklad, jag lovar.

två veckor till kör jag innan jag tar emot domen från vågen. jag tänker kämpa mig nedåt, medan andra försöker kämpa sig uppåt, sen har jag ju aldrig varit som alla andra. i'm dess, the mess, born to impress. ha nu en toppen helg, för det ska jag ha!




(designa en egen snygg skylt online på skyltmax)






Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0