söndag 21 februari

promenad i solen

älskling och jag tog oss ut efter en riktigt sen frukost på en härlig vinterpromenad i solen. det går verkligen inte att stanna inne när solen lyser och blänker i snön. så vi klädde oss och gav oss ut. har ju tackvare jonas hittat en bra slinga att gå in i skogen mot kolinotterna häromkring, sådär lagom nära men ändå så man kommer bort i skogen. den sträckan har jag bestämt mig för att springa i sommar. i mars ska jag och älskling ta en kvällspromenad varje kväll och då blir det en riktigt bra slinga att gå hand i hand igenom.

nu inväntar jag bara att en bror ska ringa och skjutsa mig till bastun så jag får svettas lite. sen blir det kvällsfika hos farmor i vanlig ordning. jag har ingen som helst söndagsångest, jag mår bara bra! när jag kommer hem ikväll kanske det blir lite mys med popcorn och nån film, men det spörs, beroende på hur mycket klockan blir. nu ska jag packa bastuväskan.
ha det gott!


med solen i ögonen..










Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0