are you happy yet?

jag är så jäkla TRÖTT! men nu har jag bara tre dagar kvar att jobba, sen tar jag lite jullov. jag måste verkligen vila öronen, så ring mig inte, prata inte med mig, titta helst inte på mig heller, det är för ansträngande för mig.

jag kommer inte få ta ut min lediga dag innan nu heller, jag behövs för mycket på jobbet fick jag veta idag och det är ju bra, för alla andra förutom för mig. jag får dock spara den dagen och ta ut den i januari istället, det var ju schyrre.

förlåt, men jag vill sova.


Postat av: Hanna

Gummmmaaaan,du är för söt att vara lessen,då blir jag oxå lessen om du är det!!!!

Jag saknar dig och kommer inte att lyda dig för jag vill vill vill prata med dig <3

2010-12-15 @ 18:49:51
Postat av: t

inte prata m ellie heller?? då blir hon ledsen jue :(

2010-12-16 @ 10:40:22



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0