money can't buy me love

äntligen är vi igång efter semestern igen. jag har längtat lite efter rutiner, det enda jag saknar är sovmorgon och äta frukost klockan halv tolv tillsammans med älskling och undra vad vi ska göra idag. det känns som att det snart kommer bli så igen, att vi bara jobbar ett tag och sen ska vi vara lediga igen, och lite så är det ju. för där emellan kommer helgen. jag längtar redan dit.

igår var det söndagsfika hos mamma som stod på schemat, det är alltid lika mysigt. jag älskar att vara med mamma och gosa med viiva och luckitha. vi behöver liksom inte göra nånting, det räcker med att bara vara. och tiden bara flyger iväg så att jag vill stoppa ner den i fickan och inte ta upp den på väldigt väldigt länge.






Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0