kil hela veckan


farbror melker, han är nog den fulsötaste hund som finns




fika, fika, fika! (endast hembakt är gott nog!)



när gamla leksaker kommer fram blir även stora pojkar barn igen


"utan läppstift känner jag mig rädd, naken, exposed!"
(jag bjuder på den)


på vägen hem hamnade en typ fluggeting(?) på ena torkan,
jag beundrade den ända tills johan satte på torkarbladen, idiot!

well, det vart inte mycket fotande. mest med mobilen och litegrann med svärmors kamera. det hinns liksom inte med och allt går så himla fort. vi tog inte ett enda kort med vår egen kamera, det är lite galet det. fast jag mår bra ändå. det blev ingen glass idag, blev bara ett batteriinköp på jula och tacos till kvällsmat. sen har vi mest degat i soffan och kollat på according to jim, det är så himla bra! jag älskar jim! imorgon ska jag försöka få med mamma till åhléns för lite underklädesshopping, deras closenesstrosor och behåar är verkligen gjorda för mig. sen vill jag till lindö för lite minigolfande och glassätande. det är lite av en tradition vi har, varje sommar åker vi till lindö och spelar minigolf. och varje år blir jag arg efter tre banor för att mamma och johan är bättre än mig (har mer tur än mig) och sen får jag glass och blir glad igen. så enkel är jag! än är inte semestern slut och imorgon hoppas vi på sol igen.

nu blir det cola light, ostkrokar och nån dålig komedi, toodels!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0