jobbit

jag jobbar heltid den här veckan, så jag orkar inget annat. stackars alla människor som alltid har det såhär! nästa vecka ska jag börja träna igen, jag är trött på att vara tjock nu. godis är liksom inte gott längre. och så regnar det, det känns mer som höst än som sommar men på nåt sätt gillar jag det. det ska vara höst nu. jag vill ha oktober och färgade löv, höstsol och massa nya höstkläder. men då måste man fixa pengar och det gör man när man jobbar och speciellt när man jobbar mertid och för att orka gå upp klockan 6 och jobba måste man sova så jag tror jag säger godnatt. jag längtar förresten ganska så mycket till hösten nu, och efter ordet lagom igen.


lagom tjock och lagom brun




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0