imorgon är det fredag!

åh vad jag längtar. första helgen efter semestern och jag kom in i jobbet fortare än jag trodde. idag hade vi fuji colorutbildning också, det ska bli riktigt kul att ha som extra skill bredvid scandic. nog för att jag älskar scandic men efter ett par timmar slår man på autopilot och sen är det inte så roligt längre. ska bli skönt med ett avbrott i scandicvardagen. dessutom får man ju tillgång till en del rabatter och koder vilket inte är helt fel.

första helgen i september ska vi förhoppningsvis ner till jönköping och gosa med belsa. johan har inte ens träffat henne än och hon är över en månad redan. jag har inte sett henne på tre veckor och det värker i hjärtgropen av saknad. har inte tagit mig till systerT heller för att gosa med elvis trots att det bara är ett par mil dit. jag får verkligen skärpa mig om jag ska lyckas vara världens bästa faster och moster. nästa vecka börjar mitt liv igen.

i helgen är det augustifest som gäller, redan imorgon ska jag ta med mamma ut på en tur. tänkte skapa lite av en tradition för oss två, varje år, varje fredag gå marknaden upp och ner och mumsa på nåt gott och kanske köpa nåt. är lite intresserad av en ny klocka med läderarmband. dom brukar ju ha sånt krafs rättså billigt på marknaden. och mamma kommer med största sannorlikhet att köpa en ny väska, det gör hon varje år och varje år behöver hon en ny igen. ska bli mysigt att umgås lite på tu man hand och strosa runt i staden.

imorgon ska jag ringa till tele2 och avboka min beställning på mobilen och kanske om jag hinner ska jag åka till mediamarkt och lämna tillbaks den bruna. jag såg nämligen igår på halebop.se att dom har den vita i lager för en lite billigare peng än vad tele2. och beställer jag den imorgon lär jag ha den i nästa vecka. dessutom kom mitt fina skal idag också, nu saknas bara själva innehållet.

och igår fick vi tillbaks datorn, finally. jag har haft en aning abstinens och ska nu snart kunna återgå till mitt vanliga liv igen. ni vet, innan min semester på 1,5 månad och innan jag åt mig tjock igen. men det tar vi nästa vecka, nu ska jag hämta tvätten, duscha och lägga mig. it's a hard knock life!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0