bebis bomsi bomsi

åh jag saknar blesa bubb! vi ska förhoppningsvis ner dit första helgen i september, men det är ju två veckor kvar. känns som att tiden går så himla fort och hon bara växer ifrån mig.

och nästa vecka tänker jag ta mig ut till åby en dag och gosa med elvis-elskling. dom växer alldeles för fort för att man ska låta bli att träffa dom.

och igår på marknaden sprang vi på kusin ida med hennes bedårande lilla melinda som redan hunnit bli över ett år. vilken sötnos! det är nåt visst med flickorna i släkten tror jag.

jag vill också ha en flicka. (eller en pojke).


Postat av: t

ellie e liten fortfarande, 1 månad ca 3500 o kanske 52-53 cm.. som en normal nyfödd ;) på torsdag e de bvc så då vet ja mått o vikt bättre men väldigt liten o gudomligt vacker o söt!

2010-08-23 @ 12:04:52
Postat av: t

dålig update!!

//sis

2010-08-30 @ 09:36:21



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0