söndag 25 april

igår var älskling hos lillebror och fick hjälp av papi med bilen. och medan dom var ute i stundom regn, stundom sol befann jag mig inne tillsammans med evelina och cherie. cherie är fasters favorit för tillfället, sen i juni kommer den nya favoriten och det sa jag till henne, jag tror inte att hon uppskattade det. men vad tror hon, hon är ju en hund och dom kommer alltid på andra plats. men jag sa ändå till henne att jag kommer fortsätta älska henne iallafall och jag tror hon var okej med det till slut. när evelina städade och hade sig satt jag och tittade på, en av mina favoritsysslor faktiskt. och så kelades vi litegrann också såklart, jag och cherie



och idag ska jag och älskling promenera till maxi och kika på skor. jag behöver verkligen ett par - tre nya och nu med detsamma gärna! jag har tänkt mig ett par björn borg tygskor, eller converse. och sen några andra lägre stövlar av nåt slag som man kan ha när det vill regna och vara blött ute. älskling behöver också ett par nya och han kör nog på några sportiga puma som alltid. vi får se vad vi kan tänkas finna. sen ska det inhandlas schampo och balsam, lotion och rakblad till min hyvel. tur att solen skiner så man blir på extra glatt promenadhumör!





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0