måndag 19 april


jag köpte en ny borste förra veckan, en såndär bra som ska ge glansigt och fint hår. och när lönen kommer ska jag köpa matrix schampo och balsam också. tigis dumb blonde funkade inte riktigt på mig. sen är det bara fem kilo kvar tills det blir en tid hos marita igen. så idag återgår jag till banandieten och kör veckan ut, jag hoppas verkligen på ett liknande resultat på vågen som i lördags även denna vecka. på fredag ska vi storhandla och då ska jag köpa på mig en massa smoothies och köra nästa vecka. jag jobbar kväll hela veckan och det är ganska skönt, iallafall med sovmorgon och förmiddagspromenader. dock lite drygt att komma iväg sen på eftermiddagen när man helst bara vill lägga sig och vila en stund. men jag är hemma igen vid 21 och älskling kommer och möter på cykel så det ska nog gå. sen har vi våran timme framför tv'n. och veckorna går undan då också, för på jobbet äter man inte i onödan och där tänker man inte så mycket heller. solen skiner och jag är verkligen sugen på att få komma ut, ska klunka i mig lite vatten, sätta i hörlurarna och ringa till mamma. sen ska jag förbi ica och inhandla ett gäng bananer.





nån som vill köpa? jag har knappt använt något, kanske en två-tre gånger bara, så det är väldigt mycket kvar. 750 ml av varje och jag tror dom ligger på en fyra hundra kronor för båda, men jag klarar mig på två hundra om det är nån som vill köpa dom. säg bara till!

Postat av: Miss E

Hörrududu, dumb blond är asbra ju! Men man måste använda det ett tag innan det ger resultat. Lägger sig som en proteinhinna på håret som skyddar, jag brukade sova med balsamet som inpackning en gång i veckan sådär förut och håret blev supermjukt!



:D

2010-05-01 @ 16:01:50
URL: http://novastar.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0