lördag 24 april

banandieten har gett positiv verkan, på två veckor har jag minskat nästan fyra kilo. den här veckan stod det -1,4 kilo på vågen sen förra veckan och jag är lagom nöjd. endast åtta kilo kvar till perfektion. jag ska absolut inte bli nån anorektiskt smal blonderad tös med nada bakom pannbenet, jag ska alltså ner i en sådan klass att jag inte dör av att gå upp fem kilo till lika gå ner fem kilo. sådär lagom mittemellan ska jag hamna. och jag längtar tills dess.

idag är det lördag och ät-vad-du-vill-dag. jag älskar dom dagarna! jag har så förtjänat det. två kaivarmackor med ägg och kellogs special K stod på frukostbordet imorse, efter en timmes promenad tillsammans med mamma i öronen. så jäkla skönt att komma upp tidigt, men mestadels var det för att jag var så nyfiken på vågen som jag gick upp så tidigt. och det visade ju sig vara en hyvens trevlig siffra som visade sig där också.

idag skiner solen, jag är glad och med en påse godis ska jag snart åka till lillebror där älskling och pappa ska byta bilgrejer på megasn så att vi snart kan komma igång med bilen och brassa runt hela sommaren. så jag önskar alla en trevlig helg och meddelar att jag är på tillfriskningsvägen vad gäller alla sjuka baciller nu, så jag kommer orka blogga igen, cause i know you're dying to read!







Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0