update

om inte jag får min mobil imorgon kommer jag bli riktigt jäkla besviken. efter den här veckan har det gått sju veckor, det är nästan två månader och på tok för lång tid att vänta på mobilservice. jag kan förlåta dom om dom skickar med nåt fint till mig som kompensation, då kan jag möjligtvis överväga att förlåta dom, men bara kanske. jag hittade ett par nya klackskor idag, ett par jeansleggings (som är galet för långa trots att jag tog storlek S, vad är detta?!), kanske att jag köper ett par av dom ljusare också om dom krymper lite i tvätten. hittade även världens finaste gråa långkofta på H&M som jag bara måste ha. ingenting till älskling, men han var inte heller på humör för nånting, han strosade mest med mig och hjälpte mig välja. det regnade när jag slutade jobbet så nora lånade ut sitt paraply till mig, snällt det, för annars hade jag varit tokblöt lagom tills jag kom fram till bussen. nu var jag åtminstone sådär halvttorr när jag kom in till stan och bara halvtblöt när jag och älskling gick från spårvagnen och hem. imorgon blir det kvällsjobb, börjar först 15:50 och ska därför iväg till maxi med mami på dagen och inhandla bra råvaror till mina lätta maträtter jag börjar med till veckan. sen ska det bli skönt med fredag, hem och sova och sova två hela mornar, det var inte igår. men rätt vad det är så är det helg igen och nästa helg jobbar jag. har kommit på värsta bra lösningen till egypten och julledigheten också, kan ta det imorgon för nu lockar sängen något så extremt. håll tummarna att mobilen är här imorgon så blir jag glad. och grattis i förskott till världens bästa tess som fyller 20 imorgon, jag hoppas du får världens bästa dag fylld av paket och blommor och allt du vill. du vet att jag tycker om dig, alltid! godnatt.




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0