update

är hemma igen efter en lång dag. har fruktansvärd huvudvärk som slog till helt plötsligt, har tagit tablett och hoppas det går över fort som attan. jag har varit ute med hundarna idag igen, men det var kallare än igår. jag borstade dom ordentligt, men det kändes som om det kunde kvitta för när vi gick hem sen såg dom nästan likadana ut som innan. men dom är ju borstade iallafall och det är det som räknas.

efter promenaden kom jag hem till mamma och åt lite, visade lite höstbilder för mamma och så skickar johan sms om att han vill bli hämtad från katrineholm. så jag och mamma plockade ihop oss och drog på en liten roadtrip. hämtade hem johan som hade huvudvärk och var trött, lämnade av honom hemma och begav oss mot mamma igen. och så avbryts radion för ett trafikmeddelande där dom säger att på infarten mot norrköping från katrineholm har en stor gran fallit över vägen. alldeles på den vägen som vi precis åkt av, måste ha hänt då alldeles strax efter att vi åkt där, lite läskigt ändå.

när vi kom till mamma gjorde jag chokladbollar, mamma lade sig att vila och sen tog jag ut hundarna igen efter att jag diskat och förberett kaffe och stoppat bollarna på kylning. mamma och jag fikade när hon vaknat och sen begav vi oss till en snäll tant som är kompis med mammas granne ragna, som mamma ska få låna resväska av då hon vill ha en sån som är av hårdplast. väldigt trevlig tant det där. och snäll som lånar ut väskan också. längs vägen sen handlade vi lite på ica, lite mer godis till min älskling och såklart en holidaydip till mina morotsstavar.

hämtade upp en pizza till johan också som han nu ätit gott tillsammans med öl. jag tog ett par knäcke med ädelost och nu ska vi snart kika på en ny wallander och äta godis. och kramas lite, jag har faktiskt saknat min älskling idag. jag ser fram emot en sovmorgon tillsammans imorgon, och att äta frukostgröt tillsammans, sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda. hoppas er lördagskväll är fin och dagen varit bra, här rullar det på med bra dagar iallafall. förresten var det himla bra att karolina fick lämna idol igår tycker jag, var det inte?

                 
        före och efter bilder på hundarna, om det nu syns nån skillnad..




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0