update

nu är jag hemma igen. har duschat riktigt varmt, ätit kvällsmat och tittat på två avsnitt av two and a half men med älskling. har nyss skurit upp några morotsstavar och fixat holidaydippen. gott snack ska man ha när det är idolfredag. imorgon ska älskling upp tidigt, så det blir idol ikväll och sen ganska tidig sänggång. han ska iväg till katrineholm och vara med i calle wards rallyteam, redan halv nio går tåget imorgon bitti. jag kommer sova kvar en stund och sen bege mig till mamma. vi ska gå igenom hennes garderob och se vad hon kan ta med till egypten och så ska jag ge mig ut i skogen med hundarna igen, men inte riktigt lika långt denna gång. ska ta med borste och borsta dom litegrann också, det behövs. nu drar idol igång igen, här kommer lite bilder från höstpromenaden idag. ha en bra fredagskväll & rösta på tove nu!

  
   
   




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0