update

och regnet fortsätter att ösa ner, vilket ger en en stor anledning att ta fram chokladen, krypa ner i soffan och kolla på film med älsklingen. mamma åkte för en stund sen, efter att ha varit på willys och fikat. jag har också gjort kalops idag, blir matlådor till johan. känns bra att ladda upp med lite så att det finns. jag letar fortfarande efter en jäkla jacka, jag vet inte om jag vågar beställa från det där stället. vi få se, ska rådfråga tess litegrann som faktiskt har koll på ridgrejer och sånt. verkar vara lättast att få tag på en sån jacka där igenom. det är ju liksom en ridjacka. ah vi får se hur det blir. börjar bli förkyld känner jag, vilket inte är bra. johan säger att jag får grissjukan och vill inte pussas då. som om han kan bli mer gris än han redan är!

imorgon väntas jobb från 8:45-13:45, efter det ska vi besöka farmor som det var himla längesen jag såg. och så ska jag försöka få med johan till maxi på vägen för att se om det kan finnas någon jacka där och ett par handskar. då vore mina ytterkläder för hösten komplett. men det är alltid så när man vet vad man vill ha så finns det inte. men nu ska vi inte vara bittra, det är lördag, ledigt och det vankas choklad, film och mys med älskling, kan det bli bättre? (kanske liite bättre om jag skulle våga mig på att beställa jackan..?)





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0