28.10.09

minus ytterligare en dag vilket betyder en dag närmare avfärd. jag börjar tycka det ska bli kul nu, men jag tror jag kommer vara dyngtrött när vi ska åka. det kommer vara mörkt, säkert kallt och blött också. jag kommer sitta trångt  i bilen i ungefär 2 timmar upp till stockholm, sen kommer vi till gigantiska arlanda som jag för övrigt aldrig har varit på tidigare (men jag har väl sett på sthlm-arlanda på tv!), det brukar alltid gå fel till där. bagage som kommer bort och folk som använder falsk-id och springer sin väg. nu börjar jag bli rädd igen. det värsta kommer vara att gå ombord på planet, när det ska åka iväg och precis vid lyftet. väl uppe kommer jag nog mest vara skraj och extra uppmärksam på olika konsiga ljud och möjliga skrik eller utrop från piloten. fan, nu blev jag rädd igen.

bättre saker är ju att det bara är en dag kvar att jobba, dvs imorgon. iofs har jag halva denna dagen kvar, men det kommer nog gå fort. slutar kvart i fyra imorgon också och det är så mycket bättre än kvart i fem kan jag lova. idag kommer mami och hämtar mig, vi ska till stan och shoppa loss, till maxi och lämna tillbaks lite kläder, växla pengar, köpa 5-års present till älskling samt d-fi till honom som han så snällt bad om imorse innan han gav sig iväg. sen ska vi till Ö&B där mamma ska köpa lite fina grejer till väldigt lågt pris. jag ska kika efter en bra inpackning där som jag ska ta med till egypten, nog för att jag ska fixa håret när jag kommer hem, men det behöver ju inte vara alldeles för slitet så jag behöver skämmas inför marita. nu har jag ju inte varit där på flera månader och hon undrar nog vad jag håller på med. jag längtar efter henne faktiskt.

när jag och mami utfört våra ärenden ska vi hem och hämta älskling, och åka vidare till haga där vi har ett av våra utlämningsställen, där ligger det en icurl och väntar som johan beställde häromdagen till mig. mitt tjat blev för outhärdligt för honom att hantera så det gick så långt att han sprang och beställde. jag klagar inte, verkligen inte. nu hoppas jag bara att den fungerar som den ska, lockigt is the shit men jag vill aldrig permanenta mig igen.

när jag äntligen kommer få komma hem igen ikväll, ska jag kolla på one tree hill, jag har verkligen hamnat i fällan nu. fick hem säsong 2 i förra veckan så nu är jag preparerad när johan sitter vid datorn så har jag att göra också. jag är helt fast och jag älskart. nu är det lunch hörrni, sen är det bara 1 timme och 45 kvar, gött mos!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0