21.10.09

nu är jag där igen, och funderar. på mitt hår, fast jag vet att jag inte kan göra nåt just nu. eller det kan jag, men jag vill inte. för håret kommer ändå bli så förstört i egypten, som förövrigt närmar sig ännu mer nu. det är 1,5 vecka kvar. nästa vecka fortfarande dock, men ändå mycket närmre. jag hoppas bara jag överlever så jag får komma hem och fixa mitt hår. jag önskar jag var kate hudson, så himla snygg och håret vill jag lugnt ha. man kanske skulle satsa på nåt liknande, men då är frågan, lugg eller ej, igen. för hon är ju himla fin i bådeock. jag tror jag måste skita i det här ett tag och bara prata med marita när jag kommit hem från egypten.

idag är det jobb fram till kvart i två vilket känns oerhört skönt. lätt värt att gå upp tio över sex och vara zombie dom första två timmarna. nu är jag på topp, efter ett par koppar kaffe, lite banan och smoothie till lunch. har dock fått mycket ondare i den fot som jag lyckades få blåsor under i måndags, blåsorna har spruckit men jag har gått så snett med foten att det känns som om den är stukad, inte alls bra med andra ord. jag går lite knasigt nu och borde ha cyklat till jobbet imorse, men med denna dimman som aldrig verkar lämna oss så gick jag istället. vågar mig inte direkt ut och cykla när man knappt ser handen framför sig. dessutom kör ju alla bil så galet knäppt här i stan också att jag knappt vågar gå över övergångsställen. har varit nära att bli överkörd alldeles för många gånger, jag väntar helst tills alla bilar åkt över. galet det där egentligen. man kanske skulle låta sig bli påkörd och få lite pengar, men det är nog galet det också. finns säkert folk som gör sånt.

well, just nu tjänar jag pengar också. har dryga timmen kvar att jobba, sen ska jag promenixa hemåt, cykla lite på cykeln till ett one tree hill avsnitt och utföra lite arm och magövningar också. sånt behövs verkligen känner jag. men först har jag som mål för dagen att ha 100 % conversion på både main och cluster, funkar det tror ni? igår låg jag på 91 på main och 76 på cluster, jag borde kunna lägga på ett kol och boka på. men jag längtar till helgen, väldigt, väldigt mycket. jag vill bara få sova längre än till 06:10, är det för mycket begärt? jag är så trött. (på riktigt alltså, inte trött på livet, jobbet eller nåt sånt, utan bara sådär trött så jag vill sova)

  
lugg eller inte lugg? den ständiga frågan




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0