07.10.09

idag är jag pigg som ett svin. gick upp till klockan och tränade fint från halv sju till sju ungefär. lite motionscykling, situps och träning av armar med hantlar och gummiband. kändes fräscht. och väl på jobbet känns allt på topp, det blir liksom en mycket bättre dag när man har tränat. det var så värt att gå upp 06:10 för detta. men det visste jag ju redan.

preimär för DH är det idag också, men vi kommer inte se på det. mentalist går samtidigt på trean och tydligen går inga repriser på det, däremot går DH i repris på söndag klockan 16:15. kommer fungera perfekt, istället för att vi som sist missade mentalist för att vi istället valde DH, inte bra.

igår fann jag en ny slinga att gå, ska testa den idag, får ta med stegräknaren för att se hur långt det blir, förhoppningsvis en halvmil iallafall. efter det ska jag promenixa till maxi och inhandla lite som jag inte hann med igår. sen gick det ju såklart inte att beställa jackan igår heller, vilket jag fick något sånär krupp på. försökte ringa till bonprix, men deras kundtjänst stänger tydligen klockan 18, sådär lagom skräpigt. ska ringa dom idag igen och fråga vad det är frågan om helt enkelt. jag vill ha min jacka och idag ska jag hitta ett par handskar också, en klocka vill jag också ha. well, well, det återstår att se hur det blir. nu kanske jag ska jobba lite så jag får några pengar också, ha en fin tisdag hörrni!




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0