05.10.09

jag tror att jag har bestämt mig för att beställa jackan nu. jag ska fortsätta fundera under dagen, men det lutar åt det hållet, bara jag hittar ett par fina skinnhandskar också. när jag kommer hem efter 16 idag, ska jag göra allt det jag inte gjorde imorse (för jag gick upp, gjorde mig iordning och la mig igen till kvart i åtta, ingen träning alltså, höhö) som diska, bädda sängen, och plocka iordning gårdagen. dessutom måste potatis kokas till kalopsen som ska i matlådor och in i frysen också. efter det blir det den dagliga promenixen och det ser ut att vara riktigt fint väder, får hoppas att det håller i sig under eftermiddagen. efter det ska jag ta en promenad till maxi och kolla lite där efter handskar och sen även se ifall dom kanske har någon liknande quiltad jacka nånstans så man kan prova. annars beställer jag, tror jag. jo men jag gört.

måndag idag, men samtidigt litegrann som onsdag eftersom jag är ledig om två dagar. kommer bli riktigt skönt, men sen är det sex dagar att jobba. men efter det väntar bara två jobbveckor och sen bär det av till egypten. pratade med farmor om det igår, jag blev lite mer nervös över det då, när jag sa att om exakt fyra veckor är vi där. jag är så himla rädd för att flyga, jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte dö.

imorgon ska jag göra ett nytt försök att komma upp tidigt och motionscykla, det återstår att se. nej, om jag skulle ta och andas lite dom sista minuterna jag har kvar av lunchen, det ringer en del idag. hoppas ni har en solig måndag ni med!

Postat av: papi

Hej!

Tycker du ska beställa jackan så ger jag ett bidrag till den,du ska ju inte behöva gå och frysa.

Kramar

papi

2009-10-05 @ 20:36:42
Postat av: tess

OJ OJ OJ vilka snälla pappor du ochjag har gumman :) ♥

2009-10-06 @ 12:32:05
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0