04.10.09

att våga eller inte våga, det är frågan..

ska jag eller ska jag inte beställa jackan, ska det vara så jäkla svårt? tänk om den är ful i verkligheten, eller rentav sitter riktigt dåligt. ska jag köpa en till ullkappa istället, med fuskpälsmuddar och krage? finns en på h&m för 799:-, men jag har ju redan en svart ullkappa, eller en jacka. och jag vill ju ha en quiltad, tillsammans med mina skinnhandskar (som jag inte köpt än, men kommer köpa..) fast om jag köper den på h&m kan jag köpa pälsmössan jag kollat på så länge på åhléns också, och skinnhandskarna. däremot blir det betydligt dyrare om jag ska köpa den jackan, ungefär 400 kronor skiljer det. men den kan jag ju säkert ha i vinter också. jag tycker det här är helt galet, hur gör folk egentligen? jag kan inte rådfråga johan heller för han tycker quiltade jackor är fula, dessutom kommer han tycka det är onödigt att köpa en till ullkappa och även en ny jacka överhuvudtaget kommer han tycka är onödigt. men jag vill.

vad ska jag göra?

jag vill att klockan blir kvart i två nu, så jag får gå mot bussen och möta älskling och sen åka vidare till vilbergen. vi kanske får stanna nånstans och köpa med bullar till farmor, jag skäms lite för mycket över mina bajskluttar. fyra timmar går väl ganska fort, tråkigt bara att behöva slå ihjäl dom ensam. men så är det, hoppas eran söndag håller bättre standard än min. jag trodde förresten att söndagara var vilodagar.. vad gör jag här?




Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0