03.10.09

härlig lördag med regn, men sen är det ju oktober också. var uppe ganska tidigt eftersom johan skulle besiktiga bilen 11:20, han släppte av mig på maxi under tiden där jag köpte ett par stövlar. kikade lite efter skinnhandskar också, men hann inte med mycket mer då johan stod och brummade på parkeringen redo att hämta hem mig igen. men stövlarna älskar jag! jag har ju ett par andra, men de är med högre klack och lite lägre i skaftet. dessa är med lägre klack och högre skaft. riktigt tjusiga om jag får säga det själv. 498 på dinsko. nu kikar jag efter en quiltad jacka att beställa, men verkar inte finnas nånstans. hittade dock en på bonprix.se, men vet inte hur säkert det är och hur seriöst. jag gillar inte att beställa saker från okända ställen. ska läsa lite mer om dom först och sen se, den kostar knappt 300 där och det är ju nästan som hittat så jag borde nog våga mig på det. ska kolla om dom kanske har skinnhandskar också. nu känns det som att klockan är jättemycket eftersom vi var uppe tidigt, men säkert också för att det är så mörkt och regnigt, men jag gillar det ändå. det är en mysig känsla att sitta inne, vara ledig och höra regnet smattra mot rutan. har dessutom börjat använda den bärbara nu, kärleken växer. och jag börjar tycka om den skarpt. har lärt mig föra över bilder till datorn nu också, kommer bli mycket trevligare. tänkte visa de fina muffinsen som mimmi hade med igår till fredagsfikat. fotade mest för att visa dig tess, eftersom du missade dom, men också för att dom var så himla söta. och riktigt goda också! tog en muffins, en dröm och en kopp te. kunde inte blivit mycket bättre fredagsförmiddag. hoppas helgen är trevlig för er, jag känner mig tillfreds iallafall. inväntar mamma inom kort då hon ville ha med mig till willys, ska också bjuda henne på mina bruna bullar jag gjorde igår, som då på nåt sätt lyckades bli riktigt fula för att kanelen rann över och fick dem att se ut som bajskluttar, men pappa var här igår och fick smaka, han fick två och han överlevde, tror också johan sa att dom faktiskt var goda och det är ju ändå insidan som räknas. kan fota dom senare och lägga in, för nu kan jag det hörrni! nä, nu ska jag läsa lite mer om bonprix och kanske rent av beställa..


fredagsfika





Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0