update

så, nu har jag tränat, promenixat till statoil och lämnat tillbaks bikinisarna som jag beställt då jag uppenbarligen inte kan ha storlek 36 i en bandeau-överdel. det såg helknas ut så jag skickade tillbaks och beställde trekants istället i storlek 38, fortfarande en i cerise och en i blå/vit-marin. nog för att jag inte har världens bomber, men jag behöver lite tyg för att täcka dom. annars kan jag likväl bada topless. vilket jag fått reda på att man tydligen inte får göra i egypten, hur ska jag då få bruna bröst? jag gillar inte vita ränder som aldrig går ur. gillar att ha en jämn nyans över hela kroppen. men allt kan man inte få. jag ska iallafall utomlands. och nu är det mindre än ett halvår kvar. nog kommer det svida i hjärtegropen att vara utan älskling i en vecka, men trots det ser jag fram emot en vecka med sol, bad och allmän njutning. det kommer nog bli prima, om inte flyget kraschar. -jag är inte rädd, jag kan flyga.

tvättid hade vi visst idag också, tio dagar nånting sen sista och jag tyckte väl att dom svarta trosorna började ta slut. var på sin tid med andra ord att tvätta. jag gillar att ha svart bh-svarta trosor, vit bh-vita trosor osv. matcha kallas det. jag tror det är en av mina många tvångstankar. nu är iallafall dom första två maskinerna inlagda och ska snart hängas, sen är det sängkläder och handdukar som ska tvättas. riktigt kul är det att tvätta med väldigt ironisk ton på det hela. fast det är skönt att ha rent sen. efteråt, allt är liksom alltid lite skönare efteråt.

har en tid till ungdomsmottagningen nu också och ska dit den 27 denna månaden. himla tur att dom lyckades klämma in mig. det är så typiskt mig att vara sent ute och tro att det alltid finns tid för mig, fast däremot har det också alltid funnits det, så varför sluta vara optimist? nu återstår också bara tre dagar till helg, dom två värsta dagarna är över. nu är det onsdag-fredag 8-14 som gäller. mycket bra och det borde gå relativt fort. nu är jag bara lite sur att jag nog inte kommer få min mobil den här veckan, känns absolut som om den kommer nästa vecka, med min tur. men den som väntar på nåt gott..

nu är det dags att hängas! tjo.

Postat av: Emelie

Hej Vännen!!!

Nu blir du allt förvånad va??

Jag har lyckatas snoka mig hit. Vi måste verkligen ta och ses nån dag, du måste ju få se hur bebismagen växer!!!!

Ha det bra. Kram emelie

2009-05-13 @ 06:39:27
Postat av: tess

<3

2009-05-13 @ 15:54:26
URL: http://miniminiliten.blogg.se/



Namn:
Spara

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0